Ilmub alates 1994.aastast. Vaala keskus, Lõõtspilli 2, Rakvere 44313 E-post: reklaam @ nadalaleht.eu toimetus @ nadalaleht.eu Nädalaleht levib kolmes maakonnas (Lääne- ja Ida-Virumaa, Jõgevamaa) ja Tartu linnas.

Noormees ootab mitu kuud kadunud lennupagasit
Inglismaale sõbrale külla läinud Alvin Kuuskemäe ootab juba neljandat kuud Estonian Airi lennukile pandud kotti.

19. augustil Tallinnas lennukile pandud kahest kotist sai ta Londonis kätte vaid ühe ning pärast seda on ta kuude kaupa pidanud lennufirma ja kohaliku kullerfirmaga kirjavahetust, et kadunud kott kätte saada, kirjutab Postimees.

"Esialgu öeldi mulle, et kott ei mahtunud lennukile, ning lubati see kulleriga minu antud aadressile saata," rääkis Kuuskemäe.

Käega ei löönud ta kotile seetõttu, et selles olnud asjade koguväärtus küünib paarikümne tuhande kroonini. "Kotis oli minu plaadikogu, uus jalgpallivarustus ning hulgaliselt riideid," kirjeldas ta.

Pärast nädalavahetust väideti talle aga, et kott on sihtkohas üle antud ning selle oli vastu võtnud naine, kes noormehe nime ning kotimurega kursis oli. Pärast seda on Kuuskemäe läbi käinud kõik naabrid ning otsinud väidetavat naist kaugemaltki, kuid asjata.

"Tulemusi ei andnud ka kirjavahetus Estonian Airiga, kus mulle vastati, et kuna kullerfirma on neile saatnud arve koti kohaletoimetamise eest, on nende silmis kott omanikuni jõudnud," rääkis Kuuskemäe.

"Mina pole aga kotti saanud ja et neil pole mulle näidata minu allkirjaga saatelehte, ei jäta ma asja niisama."

Estonian Airi asepresident Leela Lilleorg tunnistas reedel Postimehele, et kadunud koti probleem on tõepoolest siiani üleval ning korra on noormehe kahjutaotlusele eitavalt juba vastatud.

"Meie Londoni Gatwicki lennujaama koostööpartneri kirjalikul kinnitusel toimetati Kuuskmäe pagas kulleriga tema antud aadressile 21. augustil," ütles Lilleorg. "Sel põhjusel ei näinud asja arutanud kaebuste komisjon põhjust reisijale tema nõutud kompensatsiooni maksta."

Lillemäe kinnitusel on siiski alustatud lisauurimist selgitamaks, kellelt võeti allkiri pagasi kättetoimetamise kohta. Seni peab Kuuskemäe aga leppima kavandatust suuremate kulutustega, sest kadunud riiete asemele on vaja uued asjad osta.

Vastavalt Montreali konventsioonile on lennufirma vastutuse ülemmäär pagasi kadumise puhul 1000 SDR-ühikut ehk umbes 18.000 krooni reisija kohta. Menetlust kahjutasu väljamaksmiseks alustatakse juhul, kui kuu jooksul ei ole selle otsingud tulemusi andnud. Raha saamiseks tuleb inimesel esitada koti detailne sisukirjeldus koos asjade omamist tõendavate kuludokumentidega.  BNS

20 Detsember 2004
  Kommentaarid