Ilmub alates 1994.aastast. Vaala keskus, Lõõtspilli 2, Rakvere 44313 E-post: reklaam @ nadalaleht.eu toimetus @ nadalaleht.eu Nädalaleht levib kolmes maakonnas (Lääne- ja Ida-Virumaa, Jõgevamaa) ja Tartu linnas.
Asutati Hea Teeninduse Ühing

PRESSITEADE
Tallinnas, 12. oktoobril 2005


Asutati Hea Teeninduse Ühing

Eile õhtupoolikul loodi Tallinnas Heateenindus.ee eestvedamisel Hea
Teeninduse Ühing, mis ühendab teenindusalal töötavaid inimesi. Hea
Teeninduse Ühingu eesmärgiks on teenindusvaldkonna arendamine ja teenindaja
ameti väärtustamine Eestis ning erialase enesetäiendamise, omavahelise
läbikäimise ja infovahetuse võimaluste loomine.

Asutamiskoosolekul osales üheksateist teenindusala professionaali ja
huvilist erinevatest teenindusega seotud ettevõtetest mitmelt poolt Eestist.
Ühingu tegevusest on oodatud osa võtma klienditeeninduse juhtimisest ja
arendamisest huvitatud juriidilised ja eraisikud.

"Hea teeninduse eest seisvate inimeste ühenduse loomine on väga väärt
ettevõtmine. Tore, et Eesti on jõudnud tasemele, kus me oleme valmis parema
teeninduse nimel koos tegutsema ja teiste teenindusettevõtetega kogemusi
jagama." ütles üks ühingu asutajaliige Katri Rohesalu, Hansapanga teeninduse
projektijuht. Hansapank on üks seitsmest selle aasta parimast teenindusteo
tegijast, kes presenteerivad oma huvitavat teenindusprojekti ka 18.
oktoobril toimuval Aasta Teenindustegu 2005 konverentsil Tallinna Teletorni
konverentsikeskuses.

Ühingu tegevusest ja selle töös osalemisest saab rohkem informatsiooni
esialgu interneti kodulehelt www.heateenindus.ee. Lähipäevadel saavad kõik
huvilised külastada ka uut ühingu veebikeskkonda.




Lisainformatsioon:


Mari Arnover

Heateenindus.ee projektijuht

mari@heateenindus.ee

Telefon 53 481 806



Katrin Mesilane

Eesti Konverentsikeskus

katrin@konverentsikeskus.ee

Telefon 51 69 139
12 Oktoober 2005
  Kommentaarid