Ilmub alates 1994.aastast. Vaala keskus, Lõõtspilli 2, Rakvere 44313 E-post: reklaam @ nadalaleht.eu toimetus @ nadalaleht.eu Nädalaleht levib kolmes maakonnas (Lääne- ja Ida-Virumaa, Jõgevamaa) ja Tartu linnas.
Karfagen Travel OÜ ei täida tarbijate ees oma kohustusi

Tarbijakaitseamet soovitab vältida reisikorraldaja Karfagen Travel
teenuseid, kuna reisiettevõtja on mitmel korral kinnitanud oma
ebaprofessionaalsust reiskorraldajana ning ei täida seaduses esitatud
nõudeid. <?xml:namespace prefix = o ns =
"urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Tarbijakaitseameti poole on pöördunud mitmeid inimesi, kes paluvad abi
seoses reisiettevõtjale Karfagen Travel OÜ tasutud pakettreisi maksumuse ja
lepingurikkumisest tekkinud lisakulutuste tagasi maksmisel.

Viimaste pöördumiste põhjuseks on Karfagen Travel OÜ poolt korraldatud 15
päevane pakettreis Hispaaniasse, kus reisiettevõtja ei suutnud lahendada
bussirikkest tulenevaid probleeme. Nimetatud reisil oli transporti teostanud
bussil korduvaid tehnilisi probleeme, mille tõttu jäid ära mitmed kavandatud
vaatamisväärsuste külastamised, tekkis reisigraafikust mahajäämus ning jäid
ära plaanipärased ööbimispaigad. Bussi korduvate rikete ja reisikorraldaja
passiivsuse tõttu puudusid väljavaated jõuda õigeaegselt tagasi Eestisse.
Tekkis olukord, kus mitte Eesti kodanikel hakkas lõppema viisa. Eestisse
pääsemiseks olid reisijad sunnitud omal algatusel rentima bussi, tasudes ise
ka rendikulud. Reisijad jõudsid Eestisse alles peale nelja päevast
viivitust.

Tarbijakaitseameti menetluses on ülal nimetatud asjaoludel seitsme tarbija
kaebused. Karfagen Travel OÜ on küll tunnistanud vigu reisikorralduses, kuid
ei ole asunud tagastama reisijatele nende poolt makstud reisitasu ja
lepingurikkumisega tekkinud lisakulutusi. Seoses kaebuste menetlemisega
palub Tarbijakaitseamet tarbijatel, kellel on nõudeid nimetatud
reisikorraldaja vastu seoses 10.09.-25.09.2005 toimunud bussireisiga, kuid
kes ei ole seni vastavasisulist kaebust ametile esitanud, teha seda
hiljemalt 31.01.2005. Avaldus tuleb esitada koos koopiatega nõuet
tõendavatest dokumentidest.

Lisaks on Tarbijakaitseametile saanud teatavaks, et Karfagen Travel OÜ
reklaamib jätkuvalt ilma turismiseaduses § 15 sätestatud tagatise omamiseta
väljaspool Eestit osutatavaid pakettreise. Amet on teinud õigusrikkumise
lõpetamiseks vastavasisulise ettekirjutuse 22. detsembril 2005, kuid
reisikorraldaja ei ole seda täitma asunud.

Tarbija kaebuste alusel on Tarbijakaitseamet nõuetekohase tagatise puudumise
tõttu koostanud reisiettevõtjale väärteomenetluse otsuse 9. novembril 2005.



Eda Amur
Tarbijakaitseamet
Tarbijapoliitika ja avalike suhete osakonna peaspetsialist
Kiriku 4, 15071 Tallinn
Tel 6201904
Fax 6201701
e-mail eda.amur@consumer.ee
13 Jaanuar 2006
  Kommentaarid