Ilmub alates 1994.aastast. Vaala keskus, Lõõtspilli 2, Rakvere 44313 E-post: reklaam @ nadalaleht.eu toimetus @ nadalaleht.eu Nädalaleht levib kolmes maakonnas (Lääne- ja Ida-Virumaa, Jõgevamaa) ja Tartu linnas.
Tarbijakaitseameti kontrolli-ja nõustamisalase töö tulemustest oktoobris 2006

Tarbijakaitseameti kontrolli-ja nõustamisalase töö tulemustest oktoobris 2006

Tarbijakaitseamet koostas oktoobris kaubandus-ja teenindusettevõtetele 394 akti ning tegi 15 ettekirjutust.

Kontrollimise põhjal tehti 89 trahviotsust kogusummas 49 310 krooni. Suulisi hoiatusi tehti 15. ettevõttele.

Tarbijad esitasid ametile 161 avaldust, sh:

kaubanduse kohta 89, millest:

· 76 olid seotud tööstuskaupadega (sh jalatsid - 14, telefonid ja muud sidevahendid – 10, arvutid ja tarvikud - 8, mööbel – 8, kodutehnika - 6);

· 10 puudutas kaugmüüki;

· 3 puudutas toidukaupu.

Teenuste kohta laekus 72 pretensiooni, millest:

* 12 puudutas ehitusteenuseid;
* 7 elektriteenuseid;
* 4 turismiteenuseid.

Reklaami puudutas 1 avaldus.

Tarbijakaitseameti info ja nõustamise telefonil 6 201 707 anti nõu 1221 korral.

Helistajate põhiliseks mureks on järjest kallinevad hinnad eluasemele ja toidule.

Kaupade ostuga oli probleeme 654 juhul. Helistajate peamised küsimused puudutasid

eelkõige jalanõude (84) ja arvutite ning tarvikute (79) madalat kvaliteeti. Rohkem kaebusi laekus veel kodutehnika (76), telefonide jm sidevahendite kohta (69), mööbli (66) ning rõivaste ja muude tekstiilitoodete kohta (65).

Toidukaupade suhtes esitatud pretensioone oli kokku 27, kaugmüüki puudutas 20 kõnet.

Teenustega seoses helistati 338 korral. Probleemseimateks osutusid seekord ehitusteenuste kvaliteet (60) ning korteriühistuga seonduv 35 kõnega. Endiselt tekitavad peavalu autoteenindused, kelle kohta esitati kokku 31 kaebust, probleemsed on ka telefoniteenust pakkuvad firmad (29) ning turismiteenuseid osutavad ettevõtted (21).

Reklaamidega seondus 8 kõnet.

Evelin Koppel
Tarbijakaitseamet
Avalike suhete peaspetsialist
+ 372 6 201 904
21 November 2006
  Kommentaarid