Ilmub alates 1994.aastast. Vaala keskus, Lõõtspilli 2, Rakvere 44313 E-post: reklaam @ nadalaleht.eu toimetus @ nadalaleht.eu Nädalaleht levib kolmes maakonnas (Lääne- ja Ida-Virumaa, Jõgevamaa) ja Tartu linnas.
Tarbijakaitseameti kontrolli-ja nõustamisalase töö tulemustest veebruaris 2007

Tarbijakaitseameti kontrolli-ja nõustamisalase töö tulemustest veebruaris 2007



Tarbijakaitseamet koostas veebruaris kaubandus-ja teenindusettevõtetele 324 akti ning tegi 9 ettekirjutust. Kontrollimise põhjal tehti 47 trahviotsust kogusummas 28 300 krooni. Suulisi hoiatusi tehti 12 ettevõttele.



Tarbijad esitasid ametile 129 avaldust, sh:

kaubanduse kohta 70, millest:



· 69 olid seotud tööstuskaupadega (sh jalatsid - 26, arvutid ja tarvikud - 13; telefonid ja muud sidevahendid – 7, kodutehnika – 5);

· 1 puudutas toidukaupu.



Teenuste kohta laekus 56 pretensiooni, millest:

* 12 puudutas ehitusteenuseid;
* 4 Internetikaubandust;
* 4 transporditeenuseid.

Tarbijakaitseameti info ja nõustamise telefonil 6 201 707 anti nõu 1182 korral.

Helistajate põhiliseks mureks on erinevad madala kvaliteediga kaubad ning teenused.



Kaupade ostuga oli probleeme 637 juhul. Helistajate peamised küsimused puudutasid

eelkõige jalanõude (111) ja arvutite ning tarvikute (80) madalat kvaliteeti. Rohkem kaebusi laekus veel rõivaste ja muude tekstiilitoodete (64), mööbli (63), kodutehnika (50) ning TV, muusika - ja raadiokaupade (47) kohta.



Toidukaupade suhtes esitatud pretensioone oli kokku 43, kaugmüüki puudutas 8 kõnet.



Teenustega seoses helistati 309 korral. Probleemseimateks osutusid seekord ehitusteenuste kvaliteet (60) ning autoteenindus ja korteriühistuga seonduv 25 kõnega. Peavalu tekitas veel kodutehnika remondiga tegelevate ettevõtete teenuse kvaliteet (22).



Reklaamidega seondus 18 kõnet.





Evelin Koppel

Tarbijakaitseamet

Avalike suhete peaspetsialist

+ 372 6 201 904
21 Märts 2007
  Kommentaarid