Ilmub alates 1994.aastast. Vaala keskus, Lõõtspilli 2, Rakvere 44313 E-post: reklaam @ nadalaleht.eu toimetus @ nadalaleht.eu Nädalaleht levib kolmes maakonnas (Lääne- ja Ida-Virumaa, Jõgevamaa) ja Tartu linnas. |
|
Tarbijakaitseameti kontrolli-ja nõustamisalase töö tulemustest aprillis 2007
|
Tarbijakaitseameti kontrolli-ja nõustamisalase töö tulemustest aprillis 2007
Tarbijakaitseamet koostas aprillis kaubandus-ja teenindusettevõtetele 344 akti ning tegi 3 ettekirjutust. Kontrollimise põhjal tehti 49 trahviotsust kogusummas 31 940 krooni. Suulisi hoiatusi tehti 23 ettevõttele.
Tarbijad esitasid ametile 118 avaldust, sh:
kaubanduse kohta, millest:
· 58 olid seotud tööstuskaupadega (sh jalatsid - 20, mööbel 9, kodutehnika - 7).
Teenuste kohta laekus 57 pretensiooni, millest:
* 12 puudutas ehitusteenuseid;
* 10 Internetikaubandust;
* 5 turismiteenuseid.
Reklaami kohta laekus 2 kaebust.
Kirjalikke järelepärimisi nii ettevõtjatelt kui tarbijatelt laekus aprillis tarbijakaitseametisse 156. Kõige rohkem tunti huvi arvutite ja tarvikute, aga ka jalatsite, telefonide ja Internetikaubanduse vastu.
Tarbijakaitseameti info ja nõustamise telefonil 6 201 707 anti nõu 874 korral.
Helistajate põhiliseks mureks on erinevad madala kvaliteediga kaubad ning teenused.
Kaupade ostuga oli probleeme 500 juhul. Helistajate peamised küsimused puudutasid eelkõige jalanõude- (84) ja arvutite ning tarvikutega (65) seonduvat. Rohkem kaebusi laekus veel mööbli (59) ja kodutehnika (55) kohta.
Toidukaupade suhtes esitatud pretensioone oli kokku 25, kaugmüüki puudutas 9 kõnet.
Teenustega seoses helistati 192 korral. Probleemseimateks osutusid seekord ehitusteenuste kvaliteet (38) ning autoteenindus (14) ja korteriühistuga seonduv 13 kõnega.
Reklaamidega seondus 2 kõnet.
Evelin Koppel
Tarbijakaitseamet
Avalike suhete peaspetsialist
+ 372 6 201 904
|
28 Mai 2007
|
|
|
|
|
 |
|
|