Ilmub alates 1994.aastast. Vaala keskus, Lõõtspilli 2, Rakvere 44313 E-post: reklaam @ nadalaleht.eu toimetus @ nadalaleht.eu Nädalaleht levib kolmes maakonnas (Lääne- ja Ida-Virumaa, Jõgevamaa) ja Tartu linnas.
Tarbijakaitseameti kontrolli-ja nõustamisalase töö tulemustest aprillis 2007

Tarbijakaitseameti kontrolli-ja nõustamisalase töö tulemustest aprillis 2007





Tarbijakaitseamet koostas aprillis kaubandus-ja teenindusettevõtetele 344 akti ning tegi 3 ettekirjutust. Kontrollimise põhjal tehti 49 trahviotsust kogusummas 31 940 krooni. Suulisi hoiatusi tehti 23 ettevõttele.



Tarbijad esitasid ametile 118 avaldust, sh:

kaubanduse kohta, millest:



· 58 olid seotud tööstuskaupadega (sh jalatsid - 20, mööbel – 9, kodutehnika - 7).



Teenuste kohta laekus 57 pretensiooni, millest:



* 12 puudutas ehitusteenuseid;
* 10 Internetikaubandust;
* 5 turismiteenuseid.



Reklaami kohta laekus 2 kaebust.



Kirjalikke järelepärimisi nii ettevõtjatelt kui tarbijatelt laekus aprillis tarbijakaitseametisse 156. Kõige rohkem tunti huvi arvutite ja tarvikute, aga ka jalatsite, telefonide ja Internetikaubanduse vastu.



Tarbijakaitseameti info ja nõustamise telefonil 6 201 707 anti nõu 874 korral.

Helistajate põhiliseks mureks on erinevad madala kvaliteediga kaubad ning teenused.



Kaupade ostuga oli probleeme 500 juhul. Helistajate peamised küsimused puudutasid eelkõige jalanõude- (84) ja arvutite ning tarvikutega (65) seonduvat. Rohkem kaebusi laekus veel mööbli (59) ja kodutehnika (55) kohta.



Toidukaupade suhtes esitatud pretensioone oli kokku 25, kaugmüüki puudutas 9 kõnet.



Teenustega seoses helistati 192 korral. Probleemseimateks osutusid seekord ehitusteenuste kvaliteet (38) ning autoteenindus (14) ja korteriühistuga seonduv 13 kõnega.



Reklaamidega seondus 2 kõnet.





Evelin Koppel

Tarbijakaitseamet

Avalike suhete peaspetsialist

+ 372 6 201 904
28 Mai 2007
  Kommentaarid